vrijdag 1 juni 2007

Post

Francoise from Belgium
Peggy from Germany

Dit kwam vandaag met de post mee: één van mijn wensen, een ATC uit België van Francoise. Ze heeft hem met de embellisher gemaakt. En van Peggy uit Duitsland kreeg ik een ATC en een tag, het is één van haar eerste en ik vind hem heel erg goed gelukt. Ik ben heel erg blij met deze post, hartelijk bedankt. Het is eindelijk weer weekend en ik heb er echt zin in!!! Ik moest vandaag extra werken, dat was even een tegenvaller maar dit weekend ga ik er weer volop tegenaan. Ik heb nog een paar leuke dingen op het programma staan om uit te proberen. Morgen ga ik eerst met mijn zus en mijn nichtje naar Rotterdam lekker over de stoffenmarkt lopen.


This came with the mail today: one of my wishes, an ATC from Belgium, made by Francoise. She made it with the embellisher. And from Peggy, Germany, I got an ATC and a tag, it is one of her first tag and I think it is very good. I am very pleased with this mail, thank you both very much. Finally it is weekend again, and I really am in the mood for it!!!! I had to work extra today, that was a dissapointment but this weekend I really go for it! I have some great things to try on my program. But first I go with my sister and my little niece to Rotterdam, visiting the market, looking for fabrics.

Geen opmerkingen: