vrijdag 29 juni 2007

New Book


Gisteren heb ik niets meer gedaan. Ik lag al heel erg vroeg in bed met een stevige migraine. Even daarvoor was ik naar de bibliotheek geweest om wat boeken over inlijsten te zoeken. Ik heb besloten een gedeelte van de panelen in te lijsten, dat zal wat makkelijker op te hangen zijn. Wat een leuke dingen kun je eigenlijk met lijsten doen heb ik in de gauwigheid gezien, heel inspirerend. Jammer dat ik zo ’n vreselijke koppijn had, want ik kreeg tevens het nieuwe boekje van Laura en Linda Kemshall thuis gestuurd, er zit ook een Cd-rom bij maar ook daar had ik even geen behoefte aan. Vanmorgen opnieuw met knallende koppijn opgestaan, dus als deze post enigszins verward klinkt….ik hoop dat het nog beter wordt vandaag want ik moet nodig orde op zaken stellen.

Yesterday I didn’t do anything anymore. I went to bed very early with a heavy migraine. Before that I went to the library to find some books about framing. I decided to frame some of the panels, that’s more easy to hang. What nice things can you do with frames I saw in haste, very inspiring. It was a pity that I had such a headache, because I also got the new book by Laura and Linda Kemshall with the mail, it contains a CD-Rom too but I didn’t feel a need for that either. Today I got up with a headache again, so if this post sounds confused…..I hope it is getting better today because I definitely need to put things in order.

2 opmerkingen:

Purple Missus zei

I do hope you feel better soon Jacqueline. I too suffer with migraine so I know exactly what you are going through.

Debbi Baker zei

It must be an "off" week or something as I hardly ever get sick and I stayed in bed on Thursday feeling really yucky. Hope your headache today passes quickly. Worrying too much about exhibitions maybe? Your new book looks interesting - look forward to hearing what you think of it.