zaterdag 16 juni 2007

African Stamps





Weer thuis! Het laatste stukje van mijn terugreis had ik even noodweer, ik zag geen hand voor ogen meer. Niet echt prettig autorijden op die manier. Het was een heerlijk weekend, wat zijn we verwend door Heidi! Ik moet zeker een paar kilo zijn aangekomen!!! Vrees de weegschaal morgenochtend! Al met al hebben we niet zo heel erg veel meer gedaan, we hebben veel bijgepraat (wat me toch weer op een aantal nieuwe ideĆ«en heeft gebracht) Heidi en Elke hebben ons nog wat nieuwe tips bijgebracht over tentoonstellingen in bv America, waar zij beiden meer ervaring mee hebben, dit was erg leerzaam. Ik ben een beetje lafaard, wat dat aangaat, ik vrees het onbekende en stel het dan zo lang mogelijk uit, meestal voorbij de deadline. (Al heb ik me dit jaar voor het eerst voor de journaal Quilts in Houston opgegeven) Annette heeft ons laten zien wat zij met de fabric master doet. (dit zal ze me niet in dank afnemen, maar zie foto) Verder hadden we een geweldige show and tell en zijn we vrijdag nog naar het Afrika Museum geweest wat praktisch in Heidi´s achtertuin ligt. Daar heb ik deze stempels gekocht. Kortom, het was een zeer geslaagd weekend!


Home again! The last piece of my return/journey I had heavy weather, it rained so hard, I couldn´t see anything. Not very pleasant when you´re driving. It was a lovely weekend, we are very spoiled by Heidi. I must have put on lots of weight. I fear the balance tomorrow morning! Actually we haven´t done that much, we done a lot of catching up. ( which brought me some great ideas) Heidi and Elke explained us some more about exhibitions abroad, they both have experience with that, this was very instructive. I am a bit of a coward on these things, I fear the unknown, waited that long till the deadline is over (Although I have signed in on Houston for the journal Quilts this year) Annette showed us how she works with the fabric master (she won´t be pleased with me about the picture) We also had a great show and tell and friday we went to the Africa Museum which is almost in Heidi´s back yard. I bought this beautiful stamps over there. In short, it was a lovely weekend!

3 opmerkingen:

AnneJeu zei

Dit is echt gemeen, nog wel 3x op de foto!!! Ik haat dat!!!

Annica zei

Sounds like a great trip! The stamps look wonderful!

Debbi Baker zei

It all sounds wonderful (except the driving in heavy rain bit!). The new stamps are very interesting looking - coan't wait to see what you make with them! Debbi B