woensdag 31 oktober 2007

Mail

Renske
Ilka
Anne
Vanavond heb ik een vergadering, weinig tijd om creatief bezig te zijn. Er liggen nog wel een aantal projecten te drogen. Dit is wel een mooi moment om de leuke post die ik deze week heb ontvangen te laten zien. Ik heb een aantal ATC’s geruild met Renske, Anne en met Ilka. Die kwamen deze week binnen.
Ze zijn echt super!!!! Dank je jullie wel!!!!! Het was me een waar genoegen!

Tonight I have a meeting and no time to be creative. There are some projects on my desk to dry.
This is a great moment to show you all the nice mail I got this week. I traded some ATC’s with Renske, Anne and Ilka. They came this week with the mail. They are really super!!!! Thank you so much!!! It was a great pleasure to me!

2 opmerkingen:

keinname zei

Jaqueline...look at my blog...I give you the "You make me smile"-award...:o))

Doreen G zei

I have one of Anne's ATC's and it is similar to yours--different design and I love it.