vrijdag 12 oktober 2007

Back to work

Here is a picture, just for inspiration, it is plaster. I took it a while ago and still wondering how I can use this in my work...
Ok....En nu…dit was ongeveer wel het werk wat ik deze vakantie heb gedaan dus ik moet weer druk aan de slag. Ik kan wel een heleboel boekverslagen erop zetten maar ik denk dat jullie daar ook niet op zitten te wachten. Dus dat zal ik af en toe eens tussen door doen. Op het moment heb ik nog wel van alles onder handen maar het zijn dingen die op het moment een beetje vast zitten. Ik moet echt proberen het weer een beetje op te pikken. De enige manier voor mij om dit te doen is een duidelijk strak schema maken. Ik wil een schema maken van dingen die ik wil uitproberen en dan iedere dag er 1 uit te werken. Vandaag ben ik echter de hele dag weg, en komt er weer niets van creatieve dingen. Misschien dat ik in de trein nog het een en ander kan bedenken.....


Ok.....And now?....this was about all the work that I did during the holiday so I have to get back to work. I can post a lot of book comments here but I think you are not waiting for that. So I do that ocasionally. On this moment I have a lot of things on my hand but they all are stuck a little. I really have to get things in order. The only way for me is to make a tight schedule. I will try to make a schedule from all the things I will experiment with and then try to do one every day. Today I am off all day, so nothing creative comes along. Maybe I can think of something in the train......

Geen opmerkingen: