zaterdag 27 oktober 2007

Crackelee


Voor Inge:

Ik wil je graag antwoorden maar omdat je mailadres niet bekend is bij Blogger krijg ik je mail steeds terug. Wil je me nogmaals mailen op mijn gewone mailadres? Je vind het onderaan mijn website.

Even geen tijd voor experimenten.
Ik heb een van mijn oude UFO’s weer eens onder handen genomen. Dit was het derde jaar dat ik hem meegenomen op vakantie en na ieder vakantie ging hij weer terug op het rek. Het is een mono druk op stof maar door de duidelijke randafdrukken is het erg moeilijk er een goed ontwerp van te maken. Dit keer moest hij af. Ik besloot de randafdrukken volledig te doorkruisen zodat ze niet meer het geheel beheersten. Dit is het eindresultaat geworden.

No time for experimenting today. I have worked o none of my old UFO’s . This was the third year in a row that I took this sandwich with me on a holiday and after each holiday I took it unfinished with me and put it back on the rack. It is a mono print on fabric but because of the clear printed edges from the block, it was very difficult to make a clear overall design. This time I had to finish it. I decided to cross the printed edges, so that they no longer could control the design. This is the result.

Geen opmerkingen: