maandag 30 juli 2007

Website VS Blog






Herken je dit? Het bloggen kost toch wel redelijk wat tijd, zeker als je net als ik iedere dag wilt schrijven. Ik heb altijd al van schrijven gehouden, ik heb ook jarenlang een dagboek bij gehouden dus dit is aan mij wel besteed. Helaas komt mijn website hierdoor wel eens in het gedrang. Ik vergeet snel een verandering door te geven of denk snel dat komt nog wel. Vaak kijk ik er maar één keer per week op en dat zou wel vaker moeten want de laatste tijd wordt er nog wel eens wat spam in het gastenboek gezet. Waardeloos, waarom doen mensen dat? Ik heb er nu een melding op gezet dat spam verwijderd wordt, maar ik denk op de lange duur dat ik het hele gastenboek maar ga verwijderen en er een andere pagina van maak. Ik heb alleen nog geen idee wat. Eigenlijk zou ik er wat meer tijd voor vrij moeten maken, net als Flickr, daar zou ik ook vaker wat foto’s op moeten zetten maar wanneer ik zondags tijd er voor heb is het zo druk op Flickr dat het me vreselijk veel tijd kost. Weet iemand wat een gunstige tijd is? En heeft iemand tips om beide sites toch optimaal te houden? Hoe doen jullie dat? Deze foto’s heb ik nog maar pas op Flickr gezet in ieder geval. Hij is niet nieuw, ligt al een tijdje in mijn dekenkist, ik was hem compleet vergeten. Ik heb hierin dezelfde techniek als in Verbintenis gebruikt.

Do you recognize this? Blogging costs reasonable much time, especially when you want to write everyday, like me. I always liked writing, I kept a diary for many years, so it suites me.Unfortunally my website is a bit neglected by this. Sometimes I watch only once a week and that should be more, because lately they fill the guestbook with spam. Worthless, why do people do that? I have put a memo on it that I will remove spam, but on the log term I shall have to remove the whole page and turned it in something different. I only haven’t got a clue what kind of page. I should make more time for it, just like Flickr, I should upload more pictures but on Sundays when I have time to do this, Flickr is so busy that it takes too many time. Does anyone know what a good time to upload pictures is? And does anyone have some tips to lead both sites perfectly? How do you do that? These pictures I just uploaded to Flickr. It is not a new quilt, it was in my trunk for a while. I just forgot about it. I used the same technique as I used in the other quilt Connection.

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Emmy zei

ik heb ook veel last van spam op mijn website gehad je kunt je provider vragen om hier iets tegen te doen het heet een spam filter geloof ik ik heb nu geen last meer van spam
groetjes Emmy