zondag 8 juli 2007

ATC






Het is stil op mijn ATC markt, het wordt hoog tijd daar weer eens iets mee te doen. Maar dan zal ik eerst weer eens wat nieuwe ATC’s moeten maken ben ik bang. Een poos geleden was ik al zo lekker uitgelopen en had ik al een lekker voorraadje voor Frankrijk (Val d’Argent), nu is mijn voorraad “nog te ruilen” al weer behoorlijk geslonken. Dus ben ik vandaag alvast weer maar eens een paar bij gaan maken….

It is very quiet on my ATC market, time to do something about it. But first I shall have to make some more, I’m afraid. A while ago I had made a lot of ATC’s so I had something in stock for France (Val d’Argent) My stock “to trade” is reduced again. So today I made a new series…..

8 opmerkingen:

Deb Hardman zei

They are beautiful! Do they need a home yet? I would be happy to trade for any one of them!

Peggy zei

Ohh, I`m too! There are so beautifull. May you reserve me one for the next trade?

Barbara zei

I love the colours! wonderful!

Debbi Baker zei

They are all lovely Jacqueline - you have been very busy. I'm up for a trade anytime you want one!

Dianne zei

These are gorgeous Jacqueline - especially love the bottom ones!!

FARBTUPFER zei

They are beautiful - like celtic forms.

ilse zei

Hallo ,

op 1 en 2 september aanstaande organiseren Godelieve, Linda en ik samen met onze Hobbyclub Retro(belgie), een tentoonstelling met als thema 'Reis rond de wereld'.

Om er echt een 'Reis rond de wereld 'van te maken, zouden we uw hulp willen vragen. In onze tentoonstelling willen we een heuse ATCwand creëren, daarom is onze vraag aan u: wil je met ons een atctje(s) ruilen ?

De techniek is volledig vrij en als het eventueel mogelijk is, lijkt het ons leuk om je eigen land/ streek te nemen als thema. Dit is echter geen verplichting. Wij zijn tevreden met een ruiltje :-) De hoeveelheid ATCtjes bepaald uzelf, u krijgt steeds hetzelfde aantal terug.

Indien u ons hiermee wilt helpen, dan kan u ons contacteren op volgende e-mail adressen ilsedecoster@telenet.be of lindadegucht@telenet.be

Hopende op een positieve reactie én een wand vol ATCtjes, dank ik u bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten, Ilse


www.bloggen.be/ilse

Unknown zei

I love your blog and hte work you do. THanks for commenting on mine These ATC are esecially beautiful. If you ever fancy a swap just email me!!