donderdag 8 februari 2007

Vilt/ felt

embellisher

Naast mijn quilts en andere activiteiten vilt ik ook af en toe. De bedoeling was om dit ooit nog eens te gaan combineren. Tot nu toe is het er eigenlijk nog niet van gekomen. Ik heb diverse workshops gevolgd en was van plan om actief hiermee aan de slag te gaan.
In de tussentijd heb ik ook een embellisher gekocht en ben me meer daar mee bezig gaan houden.
Eigenlijk wel jammer, maar momenteel heb ik ook de ruimte er niet echt voor.
Je moet toch ook een plaats hebben waar je ook met water aan de slag kunt.
Van de zomer zijn mijn vriendin Annette en ik een week bij Hawar geweest en sinds die tijd zuchten we regelmatig tegen elkaar: Hadden we ook maar zo’n atelier, zullen we ook op zoek gaan naar een leegstaande school….

Ik ga mijn embellisher maar weer eens tevoorschijn halen…


Beside my quilts and other activities I felt now and then. The purpose was to combine things.
Until now it didn’t happened. I went to various workshops and had the plan to be seriously active.
In the mean time I bought an embellisher and got busy with that.
It’s a pity, but I don’t have the space either at this moment.
It has to be a place where you can work with water.
Last summer my friend Annete and I went to Hawar for a week, and now we are longing for a big empty school that can be rebuild as a studio…… (Hawar is a shop in the Netherlands, where you can do very inspiring workshops, also housed in an old school)

In the mean time, I think I’m going to search for my embellisher again……………

2 opmerkingen:

Emmy zei

Ja ruimte en tijd dat zijn 2 factoren waar we nooit genoeg van hebben en mooi stukje vit ,

AnneJeu zei

Ik heb hem nog steeds niet gevonden,grrrrrr!
Annette