woensdag 21 februari 2007

Fabric Book


Mijn fabric book schiet al lekker op, ik moet ongeveer nog 3 bladzijden. Alleen de laatste bladzijden lopen een beetje vast. Dat komt ook omdat ik het mezelf nogal moeilijk heb gemaakt door wederom een rechthoekige vorm te kiezen. (hoe kom ik hier ooit van af?) Dit is één van de bladzijden die al helemaal klaar is. Het is handgeverfde stof bewerkt met, modeling paste en schelpenzand, acrylverf en embossingpoeder. Ik vind het heerlijk om ook in kunstschilderswinkels te snuffelen, dat is duidelijk. Het experimenteren heb ik van mijn ouders meegekregen. Mijn vader woont op dit moment in Frankrijk maar was vroeger antiquair/ restaurateur. Hij had een hele grote werkplaats waar hij ook van allerlei materiaal gebruikte. Als ik op visite ging hadden mijn ouders altijd wel ideeén over materiaal wat zij zelf gebruikten wat eventueel ook op misschien op stof zou werken. Stimulans genoeg dus.

My fabric book is progressing really wel, I have to do only 3 pages. Only with the last pages are stuck. Thats because I choosed a rectangle again. (why do I punish myself so much?) This is one off the pages that its already done. It's handpainted fabric raised with modeling paste, sand, acrylpaint and embossingpowder. I love to shop in paintersstores as well, that's clear. The experimenting came from my parents. My father lives in France at the moment but in his earlier days he was a antiquary/ restorer. He had a big studio where he used very different materials. Whenever I came to visit my parents had always lot of materials that they tought could work on fabric as well. So I got enough stimulant.

1 opmerking:

Doreen G zei

I like where you are going with this it looks great