maandag 19 februari 2007

Experiment 2


Vandaag nog een foto van de experimenten…Ik heb er in totaal 8 gemaakt. De één is wat beter gelukt als de ander. Omdat de structuur van zichzelf toch al redelijk druk is heb ik het embellishen er van zo rustig mogelijk gehouden. Ik heb even zitten dubben of ik ze nog ergens op zou zetten of ze zo zou laten. Ik heb besloten ze zo te laten omdat ik graag van de vierkant/ rechthoek af wil en ga ik ze ergens op zetten zou ik weer de neiging krijgen ze op een strakke rechthoek te zetten vanwege de vorm van het experiment. Van het rechte vlak afwijken is ontzettend moeilijk voor mij merk ik wel. Ik heb het voor mezelf als doelstelling gezet de komende tijd. Het zal een grotere vrijheid opleveren wanneer die knop één keer om is.

Today another picture off the experiments….I have made 8 pieces. Some off them are better than the others. Because the structure itself is very rough I chosen to let the embellishment a bit delicate. I doubted to attach the pieces on a background but I decided not too because I very much want to let the rectangle/ square behind me. If I attach it on a background I got the tendency too choose a rectangle again, because off the shape off the experiments. Too let the strict rectangle behind me is really difficult for me. It is going to be my goal for the time coming. I think I get more freedom in design when I achieved this goal.

2 opmerkingen:

Doreen G zei

Wow Jacqueline these have turned out fantastic.
Well done.

Sara zei

this experiment is very interesting, i love how you played with the material!