donderdag 15 februari 2007

ATC post


Vandaag waren helaas de batterijen van mijn fototoestel leeg anders had ik een foto van de mooie ATC gemaakt die ik gisteren ontvangen heb van Doreen uit Australiƫ.
Ik vind het vreselijk leuk al die internationale contacten. Toch een mooi medium Internet, wanneer je het tenminste met goede bedoelingen gebruikt. Ik ben aan het proberen een grote textiel ATC verzameling aan te leggen, dus als er nog mensen zijn die willen ruilen….mail me alsjeblieft.
Er zijn genoeg mensen die ATC’s maken op papier maar weinig die textiel ATC’s maken.
In ieder geval niet in Nederland?
Geen foto dus van de ATC van Doreen, die volgt nog, in plaats daarvan een foto uit mijn archief van ATC’s die ik eerder gemaakt heb.


Today my batteries of my camera where low, it’s a pity otherwise I published a picture off the beautiful ATC that arrived today made by Doreen from Australia.
I like the international contacts very much. What a great communicator is internet. (When you use it for the right reasons) I am trying too collect a textile ATC collection, so if there is anyone who likes trading ATC’S please mail me.
There are a lot of people that make paper ATC but less people make textile ATC’s.
Not in the Netherlands I think?
No picture of Doreens ATC, follows soon, in stead of that a picture from my archive with ATC’s I made earlier.

Geen opmerkingen: