zaterdag 17 februari 2007

Experiment

foto 2
foto 1

voorbereiding


De experimenten waar ik gisteren aan begonnen ben zijn nog niet naar mijn zin. Foto 1 laat zien hoe het is opgebouwd. Ik heb een lap vilt bewerkt met allerlei resten scraps en hierna bewerkt met acrylverf. Foto 2 Je ziet hier de oorspronkelijke kleur nog teveel doorheen naar mijn zin. Waarschijnlijk komt dit doordat de stof de verf teveel opzuigt. Dus ik ga nog een tweede laagje aanbrengen. Wordt vervolgd....

The experiments that I started yesterday are not like I wanted them to be. Picture 1 shows how its build up. I have raised a piece off felt with little scraps and then put acryl paint on it.
Picture 2 The original colour shows to much, I don't like that. Probably because the fabric absorbs the paint too much. So I'm going to paint a second layer.
To be continued.......

1 opmerking:

Doreen G zei

I like what you have been doing here Jacqueline I think you are being a bit hard on yourself.