vrijdag 2 februari 2007

UFO 2




Vandaag nog een andere UFO tegen gekomen. Handgeverfde stoffen in repen gescheurd en hierna over elkaar heen gezet. De kleuren zijn precies naar mijn zin, maar ik ben mijn begin ontwerp kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ik eigenlijk naar toe wilde werken. Aan de muren van mijn werkkamer heb ik wandrekken waar ik mijn werken in ontwerpstadium overheen hang maar soms hang ik de een over de ander en vergeet dat er nog iets onder hangt. Dat is ook met deze lap gebeurd. Nu moet ik toch zien er weer iets van te maken, wordt vervolgd.






Today I spotted another UFO. Hand dyed fabrics,teared apart, sewn together. The colours are just the way I want them to be, but I can't remember my design. On the walls of my study I got racks for displaying quilt and other pieces that I'm still designing. And sometimes I put one piece upon the other, forgetting whats underneath. That's what happened to this one. Now I must consider something new.

Geen opmerkingen: