woensdag 7 november 2007

left is from Anne, right from Gaby
Van de week heb ik weer heel leuke post gekregen. Een aantal ATC’s, twee van Gaby uit Brazilië, een ATC van Heather uit Canada en een ATC van Anne uit Frankrijk. Ze zijn prachtig!!!!! Hartelijk bedankt allemaal.
Ook heb ik een heel leuk pakket uit Canada gekregen van Dale Anne met allerlei verschillende soorten pakpapier zodat het folie experiment van Beryl nog een keer kon uitproberen. Geweldig lief van haar, ik ben er heel blij mee en ben er ook direct mee aan de slag gegaan. Ik heb het rechtstreeks op het pakpapier gestreken met behulp van vliesofix, gaat op zich goed, alleen bij het lostrekken van de foil scheurt het pakpapier soms. Bij wijze van experiment heb ik een stuk van het pakpapier eerst geverfd met acryl verf en daarna gekreukt. Nu liet de foil gemakkelijk los van het papier!!!
Omdat ik nu toch al met de foil bezig was heb ik ook nog een aantal ATC’s bewerkt met foil. Helaas zijn er nog maar twee klaar. Ik heb te lang tussen mijn boeken zitten snuffelen…..

This week I received some lovely mail. A couple of ATC’s, two made by Gaby from Brazil, one ATC by Heather from Canada and one ATC by Anne from France. They are all gorgeous!!!!! Thank you all very much!
I also received a very nice parcel from Canada. Dale Anne send me all different kinds of brown paper bags so I could do the foil experiment from Beryl once more. It was so sweet of her; I was very pleased with it and immediately tried the experiment again. I ironed the foil on the brown paper with some vliesofix, this works well, the only disadvantage is that, when you try to remove the foil, the paper tears sometimes. As an experiment I painted the paper first with acryl paint and than crushed it. The foil was now easily to remove!!!
Because I was already using foil, I also made a couple of ATC’s with foil. Unfortunately only two are ready. I’ve been browsing too long threw my books last night….

1 opmerking:

Dale Anne Potter zei

So HAPPY to hear the parcel arrived. Sometimes even tho you send something by AIRMAIL, sometimes it takes forever, so I was pleased to hear you received it today!
ENJOY!