dinsdag 24 april 2007

Thinking about Blogger


Dianne heeft mij genomineerd voor de Thinking about Blogger award. Ik voel me zeer gevleid maar ze heeft me ook tevens met een moeilijk probleem opgezadeld ha, ha… De bedoeling ervan is dat je dus zelf ook 5 mensen nomineert. Het makkelijkst zou zijn om Dianne terug te nomineren, dat heeft ze ook echt verdiend maar het is leuker om toch een paar anderen te nomineren die nog niet eerder zijn genomineerd. Mijn lijstje zou anders misschien wel heel veel op dat van Dianne gaan lijken, Lynda (Purple Missus) is één van mijn favoriete blogs. Emmy, Sue B., Terri, ik ben het gewoon helemaal met haar eens, dan wordt het wel heel saai….Maar dan????????? Op nummer 1 zou eigenlijk voor mij mijn maatje Annette Jeukens moeten staan, ik vind het altijd heerlijk om te zien waar ze mee bezig is, helaas door omstandigheden heeft Annette niet zoveel tijd om haar blog te schrijven, dat vind ik echt heel erg jammer want zij is echt een heel goede kunstenares. Ik hoop nog steeds dat daar binnenkort weer verandering in komt. Dus geef ik haar het voordeel van de twijfel op die voorwaarde dat ze echt weer meer gaat schrijven! We missen je!
Nummer 2 Fembellish, Rene West omdat ik het fantastisch vind hoe ze iedere keer weer technieken uitlegt en ook nog voorzien van duidelijke foto’s. Sommige dingen zijn vaak wel bekend maar toch is het leuk om te zien hoe iemand anders het doet en het frist je geheugen weer eens op.
Nummer 3 is voor mij Ruth Rae, haar blog is een constante bron van inspiratie voor mij, prachtig werk.
Nummer 4 Textile Tales, Carol mc Fee. Ik vind het erg mooi hoe ze haar werk in verschillende onderdelen laat zien
Nummer 5 Ik kan niet meer kiezen nu: Postcards and stuff, de andere Carol en wacht even, ik heb nog een Carol: A Stich in Time. Zou het aan de naam liggen? Doreen, Creative Meanderings, Serendenpity, Anna, Smockery, Kay Susan, Stitch Therapy, Elaine, Debbi Baker, ik hou van Mixed Media……ik kan best nog een poosje doorgaan maar we zullen niet verder komen. Dus nummer 5 draag ik op aan alle mensen die bloggen, die toch iedere keer weer hun best doen hun inspiratie en kennis met anderen te delen. Ik weet ook zeker dat ik nog een hoop van deze Blogs moet ontdekken!!!!

Dianne has nominate my for the Thinking about Blogger award. I am very flattered but she has also give me a big problem ha, ha…. The purpose of this award is that you nominate 5 people yourself. The easiest would be to nominate Dianne back, she really deserves it but it is more ?????? to nominate some others that hadn’t been nominated before. My list would be very much like Diannes, Lynda (Purple Missus) is one of my favourites too. Emmy, Sue B, Terri, I totally agree with Dianne. But what than?? On number 1 should be my friend Annette Jeukens, I always like to see what she is doing, unfortunally she doesn’t do much writing at the moment, it’s a pity because she really is a good artist. I still hope that it changes soon and she is able to write again. I nominate her anyway on that condition, she is trying to do more wrinting because we miss you!
Number 2: I nominate
Fembellish , Rene West because I like how she explains several techniques each time and always with clear pictures. Some of the things I already know but still it is nice to see how anyone else does it en it refreshes your memory.
Number 3 is for
Ruth Rae, her blog is a constant source of inspiration to me, beautifull work.
Number 4
Textile Tales, Carol. Ik like how she shows her work in very different stages.
Number 5: I can´t choose anymore:
Postcard and stuff, the other Carol and wait again, I´ve got just other Carol: A Stitch in Time. Is it in the name? Doreen, Creative Meanderings, Serendenpity, Anna, Smockery, Kay Susan, Stitch Therapy, Elaine, Debbi Baker, I just love Mixed Media……I can go threw with this for a long time but this ain´t gonna solve anything. So number 5 I dedicate to all the people how are blogging, and each time do there best to share there inspiration en knowledge with us. I am sure there a lot more blogs that I haven’t discovered yet!!!!!

2 opmerkingen:

SeamRippstress zei

Jacqueline, thanks for the link and mention of my blog. Your work is astounding. I love to see what you're up to next! : )

Purple Missus zei

Thank you Jacqueline for mentioning my blog. I love your all your work too. You are so experimental and not frightened to try things out. Keep up the good work.