woensdag 11 april 2007

Sleeping Beauty







Gisteren geen blog geschreven en vandaag een kort stukje. Ik ben aan het bijkomen van een stevige griep die maandagnacht ineens begon. Ik heb alleen maar geslapen, geslapen en nog eens geslapen. Heb nog geen puf gehad om buiten te gaan kijken hoe mijn "paintings" er uit zien.
Voel me nu gelukkig iets beter, hierbij twee foto's van het fabric book waar ik mee bezig ben. Ik heb hier gesso en gelmedium in gebruikt.

Yesterday no blog and today a short one. I am recovering from a heavy flu that started monday night. I've been sleeping all day. Have no energy to go outside to look what my "paintings" look like now. Fortunally I feel a little better, that's why 2 pictures here of the fabricbook I am working on. I used gesso and gelmedium in it.



4 opmerkingen:

Unknown zei

Just wanted to say your BLOG is FANTASTIC - So inspirational I LOVE IT. Anna http://annanowicki.blogspot.com/

Doreen G zei

This is looking good Jacqueline.
Hope you feel better soon.

AnneJeu zei

Beterschap!!
Gaat morgen nog wel door??

Dianne zei

These are looking great!! Hope you're up and about and feeling better very soon!!!!