vrijdag 6 april 2007

Ondergrond/ Background


Vandaag een beetje laat met het bloggen, vanmorgen ben ik lekker bezig geweest maar vanmiddag moesten toch echt de paasboodschappen gedaan worden. We krijgen eters maandag. Vanmorgen heb ik een nieuwe ondergrond gemaakt van flanel met organza, twee lagen op elkaar gestikt met nog wat restjes organza er tussen voor de kleur. Zo dadelijk ga ik de eerste laag acrylverf er op zetten, ik hoop dat 1 laag voldoende dekt dan kan ik morgen het eindresultaat er op zetten.


This blog is a little late, this morning I've been very busy but this afternoon I had to go out for the Easterpurchases. Whe get guests for dinner on monday. This morning I made another new background from flanel with organza, and in between scraps of organza for the colour. Presently I am gonna put the first layer acrylic paint on it, I hope it covers well so I can show the result tomorrow.

2 opmerkingen:

Doreen G zei

I like it the way it is

Dianne zei

I agree with Doreen - it looks great as it is.