vrijdag 20 april 2007

Post II






Ik ben een zeer gelukkig mens! Een poos geleden mailde ik met Lynda (Purple missus) over wederzijds werk. Ik ben een grote fan van haar werk, ze maakt ontzettend mooie dingen. (kijk maar onder mijn links) Naar aanleiding hiervan heb ik Lynda een paar van mijn experimenten gestuurd en ze vroeg mij wat ik er voor terug wilde hebben, ik heb toen het eerste wat in mij opkwam: een ATC geroepen. Vandaag kwam de post met daarin een envelop van Lynda met daarin 5 ATC's!!! Op de achterkant heeft ze ook tevens de techniek goed omgeschreven, wat ik een erg goed idee vind. Ik ben er dan ook ontzettend blij mee, met mijn inspiratie voor het komende weekend zit het wel goed!!!
I am a very happy person. A while ago I mailed with Lynda (Purple missus) over some of our works. I am a big fan of he work, she make such beautifull things. (look at my links) After that I send some of my experiments to her and she asked me what would I have in return. The first thing that came in my mind was: an ATC will do. Today the mail came with an envelop from Lynda, it containes 5 ATC's!!! On the back she had written also the techniques that she had used, which seems like a good idea to me. I am so pleased with it, my inspiration for this weekend is garanteed!!!

2 opmerkingen:

Dianne zei

These all look so lovely and textured!! Lynda always makes such wonderful, textured pieces....

Micki zei

Lucky you. Lynda does some amazing work.