vrijdag 9 maart 2007

Riemen/ Belts


Een poosje geleden gaf ik al aan dat ik dol op accesoires ben. Vorig jaar stonden Annette en ik op een Arts and Craftsmarkt annex modeshow en voor die dag hebben we ook nogal wat accesoires gemaakt. Het was georganiseerd door Sjazz en de dag werd heel goed bezocht. De sfeer was enorm leuk maar aan het eind van de dag kon ik toch de riemen die ik gemaakt had mee naar huis nemen. Wel jammer want ze waren best leuk. Gisteren kwam ik ze toevallig weer tegen en dacht laat ik ze eens op de foto zetten. Ze zijn gemaakt van allerlei garens op elkaar, daardoor zijn ze heel stevig geworden.

A while ago I mentioned that I’m fond of accessories. Last year my friend Annette and I where invited for an Arts and Crafts market/ fashion show. We made a lot of accessories for that day. The day was organized by Sjazz and their where a lot of visitors. There was a great atmosphere but by the end of the day I still have to took my belts home. It’s a pity because they (still) are very nice. Yesterday I came across them by accident and I decided to take a picture off them. They are made of yarn in several layers that’s why they become very firm.

3 opmerkingen:

Doreen G zei

These belts are beautifil Jacqueline I don't know why you weren't able to sell them

AnneJeu zei

En jammer genoeg passen ze mij niet....

Dianne zei

Those belts look gorgeous!! The people at the market mustn't have had any taste!!!