maandag 19 maart 2007

Experiment


Gisteren heb ik nog een nieuwe ondergrond gemaakt voor een paneel. Ik wilde de experimenten nog een keer herhalen in het groot en dan ook op zwart vilt om te kijken wat de kleur dan gaat doen. Dit is dus de ondergrond zoals hij nu is. Deze keer ga ik hem van tevoren bewerken met het hittepistool, zal iets makkelijker gaan denk ik. Straks ga ik er witte acrylverf opzetten, als het morgen droog is zal ik hem nog een keer fotograferen, misschien dat er nog een laag op moet maar het is leuk om het verloop vast te leggen.

Yesterday I made a new underlay for a panel. I want to repeat the experiments in black felt, to see what the colour does, and larger. This is the underlay as it is now. This time I use the heat gun before I paint the underlay, that’s a lot easier, I think. Later on I am gonna paint it with acryl paint, tomorrow when it’s dry I will photograph it again, maybe it needs another layer, but it’s nice to take pictures of the progress.

Geen opmerkingen: