donderdag 1 maart 2007

Deadlines


Gisteravond was ik nieuwe stof aan het snijden voor ATC’s en toen bleef er een klein stukje bedrukte stof over. Om nog meer van dezelfde ATC’s te maken zag ik niet zitten dus ben ik het voor de grap maar eens gaan versnijden. Met de banen die hier van over bleven ben ik een beetje gaan schuiven en gaan vlechten. Het grappige is dat er een verschuiving plaats vind in het opdrukje op de stof. Ik heb nog geen idee wat ik er nu verder mee ga doen. Vanavond ga ik het eens verder uitwerken. Of ik begin eerst aan mijn ATC’s of zal ik verder gaan met mijn fabric book? Ik wil ook graag meedoen aan de challenge van Quilting Arts, een fabric book of een paperquiltje maken. Alleen de deadline is op
13 maart. Dat is wel erg vlug….had ik maar meer tijd….snel weer aan de slag….!

Yesterday evening I was cutting fabric for new ATC’s and there was a little piece printed fabric left.
I didn’t want to make more ATC’s so I started playing with the fabric. I have cut it in rows and with these rows I made a braid. It’s funny because off the printed part is changing every row. I don’t have a clue what I am going to do with this. Tonight I am going to develop it further. Or shall I start with my ATC’s first of work on my fabric book? I really want to take part at the challenge that Quilting Art is started, making a fabric book or a paper quilt, only deadline is 13 March. That is really fast….wich I had more time…back to work, fast…….!

1 opmerking:

Dianne zei

It's so hard isnt't it - deciding what to do - because there is just TOO MUCH TO DO!!