dinsdag 7 augustus 2007

Stamping

storing a stamp?
packet from Art Journey, with a lot of inspiration
Eindelijk een beetje rust in de tent, ik ga zo meteen eerst mijn werkkamer opruimen. Er kwam een leuk pakje binnen van Art Journey, daar ga ik eens lekker van genieten en daarna ga ik aan wat nieuwe collages beginnen, of misschien ga ik iets met de stoffen doen die ik bij Laura heb geverfd. Ik hou ook een boekje bij waarin ik al mijn stempels een keer afdruk zodat ik kan zien wat ik heb. Ik heb van iemand een stempel overgenomen die had het netjes op een kaart gestempeld, die geplastificeerd en de stempel er naast van gemaakt met???? Klittenband? Het is wel een mooi systeem op deze manier, je kunt het in een map opbergen en ze nemen niet veel plaats in, dus je kunt er veel kwijt.
Ik had een tijdje geleden een grab-bag met unmounted tekststempels overgenomen maar die willen ook niet op een clear block blijven plakken. Weet iemand of er speciaal spul voor bestaat om de achterkant schoon te maken zodat het beter plakt? Ik heb ze nu maar allemaal op houten blokjes geplakt, zodat ze niet los gaan tijdens het stempelen. Eigenlijk zou ik eens een stempel workshop moeten volgen zodat ik alle trucjes eens leer. Maar een mens kan niet alles…

Finally some peace around the house, the first thing I do is cleaning up my study. There was this nice packet from Art journey, I am gonna enjoy opening that and afterwards I start some collages or maybe I am going to use the new fabric I made at Laura’s. I keep a little book with printed stamps, so I can always see which ones I’ve got. I bought a stamp from someone who had a great system for storing them. She stamped them on a card, laminated the card and put the stamp on the card with? Velcro? It is a great system; you can store a lot of them in a ring binder, they don’t take that much place. A while ago I bought a grab-bag with unmounted stamps from someone but they won’t stick on a clear block, does anyone know how to clean them, so they will stick again? I now have glued them on little wooden blocks, so that they don’t come off during the stamping. Actually, I should do a workshop stamping so I could learn some tricks. But can’t do it all…..

Geen opmerkingen: