vrijdag 24 augustus 2007

Antwerpen




Ik ben net thuis dus het wordt geen lange post, ik ben een dagje met mijn echtgenoot naar Antwerpen in Belgie geweest. We hebben heerlijk geshopped en gegeten. Ik heb een heleboel verf gekocht en kwam in een winkel deze twee boekjes tegen. 059 eurocent !!!! Hoe bestaat het, ik vraag me af hoe ze het hiervoor kunnen maken en wie het dan gemaakt heeft? Het lijkt wel machinaal geborduurd maar de kraaltjes liggen er zo hoog op dat ik me afvraag of dat eigenlijk wel mogelijk is. Voel me ook wel een beetje schuldig als ik zoiets koop, ik ben altijd een beetje bang dat er kinderarbeid in het spel is? Voor die prijs? Maar ik kan mooi borduurwerk nooit weerstaan.


I just came home, so this is not a long post. I went to Antwerpen in Belgium with my husband. We did some great shopping and had a delicious dinner. I bought a lot of paint and came across these little notebooks in one store for only 0,59 eurocent!!! How can they make this for this money, and I also wonder who made them? It looks like machine embroidery but the beads are so high on the stitching that I wonder if it is possible? I always feel a bit guilty buying something like this, I am affraid that it's childs labour? For that price? But I can't resist nice embroidery.

1 opmerking:

FARBTUPFER zei

Bei so schönen Dingen kann ich auch kaum widerstehen.
Schönes Wochenende!