donderdag 30 augustus 2007

No Embellisher




Gisteren niet meer achter mijn embellisher gezeten, ik was een beetje aan het worstelen met de journaal quilt voor Houston. We kregen via de mail een hele instructie voor de tunnel aan de achterkant maar die was niet echt duidelijk. Of misschien lag het aan mijn engels. Ik ben nog wel met verf bezig geweest, ik heb wat kleuren voor een nieuw project uit getest. De onderste wilde maar niet dekken, ik geloof dat ik toch voor de bovenste kleurcombinatie ga kiezen. De komende weken moet ik nog hard aan de slag met het maken van quilt sandwiches voor de vakantie. Ik kan toch moeilijk zonder werk op vakantie :-)

Yesterday I didn’t work on my embellisher anymore; I was struggling with the journal quilt for Houston. We received an instruction by mail about the sleeve for the background, but it wasn’t very clear to me. Or maybe my English failed a bit. I did do some work with paint; I tested some colours for a new project. In the bottom one, the paint wouldn’t cover well. I think I’ll go for the top combination of colours. In the weeks coming I have to work hard on making quilt sandwiches for the holidays. I can hardly go on holidays without work :-)

Geen opmerkingen: