zondag 28 januari 2007

Zondag


Het zou vandaag eigenlijk een rustdag moeten worden maar er valt nog zoveel te doen. Ik ben eerst maar eens aan het poetsen geslagen en aan het opruimen. Als ik mijn werkkamer wil gebruiken vandaag moet ik eerst voor alle spullen die ik gisteren in de gauwigheid heb neer gegooid eens een nieuw plekje zoeken. Als je bezig bent met ATC 's en Fabrik Books verzamel je ongelofelijk veel rommeltjes, alles kan opnieuw worden hergebruikt. Heb ik alles een keer goed gestapeld, en moet er iets uit de stapel getrokken worden kan ik gewoon weer opnieuw beginnen want dan past het weer niet meer in de kast grrr...

Toch is het ook weer wel lekker dat opruimen, het geeft ook weer nieuwe energie.

OM HIERNA WEER NIEUW ROMMELTJES TE VOORSCHIJN TE HALEN VOOR MIJN VOLGENDE PROJECT.

Kortom, verhaal zonder eind.....


Als toetje een foto van een van mijn werken die nog nooit ergens is gepubliceerd. Het gebruikte materiaal is zijde, niet iets waar ik gewoonlijk mee werk.

Geen opmerkingen: