woensdag 17 januari 2007

Bloggen




Omdat ik een fulltime baan heb kan ik pas 's avonds bloggen en werken. Vandaar dat mijn activiteiten altijd over de avond er voor gaan, soms is het heel lastig want 's avonds foto's nemen geeft heel fel flitslicht.
Ik vind het zelf altijd heel prettig om foto's bij een blog te zien staan, om te zien waar mijn collega bloggers mee bezig zijn. Dat is één van de redenen dat ik ook met bloggen begonnen ben. Mijn vriendin Annette houd al heel lang een blog bij, we werken regelmatig samen maar bellen of mailen elkaar niet iedere dag. Ik vind het zelf ontzettend leuk om wel af en toe op haar blog te kijken om te kijken waar ze mee bezig is zonder dat we elkaar hoeven te bellen (onze telefoongesprekken zijn meestal niet zo kort en we hebben het druk…..:-) )
Ik ga het in ieder geval toch proberen, met flitslicht : alvast een voorproefje van mijn nieuwe fabric book. Hij zit al bijna in elkaar.
Annette kunt u vinden onder mijn links.

Geen opmerkingen: