vrijdag 19 januari 2007

Snoeren




Als ik even geen inspiratie heb om iets te ontwerpen of ik zit vast middenin in een ontwerp ga ik snoeren stikken. Hiervoor gebruik ik wol, het liefst in meerdere kleuren omdat het door het stiksel heen schijnt en ga deze bewerken. Soms met een eenvoudige zigzagsteek, soms gebruik ik een andere siersteek. De snoeren verwerk ik verder in mijn Artquilts een voorbeeld is te zien op mijn website bij de quilt Verbintenis of in mijn fabric books. Het is vrij eentonig werk maar ik zit in ieder geval achter mijn machine in plaats van voor de tv. Vanavond ga ik de laatste hand leggen aan mijn fabric book zodat hij zondag bij daglicht op de foto kan. Morgen ga ik lekker een dagje winkelen samen met mijn dochter en zal pas laat thuis zijn dus komt er niets meer van. Wel trakteer ik mezelf op een groot rondje over de stoffenmarkt. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: