maandag 29 januari 2007

Boeken

Gisteren is er van werken niet veel meer gekomen. Nadat ik opgeruimd had en ik eindelijk achter mijn buro zat bladerde ik nog even door mijn boeken en voor ik het wist was ik een paar uur verder.
Ik heb een echte boekentic en heb dan ook een hele mooie collectie opgebouwd. Over het algemeen koop ik geen patroon- of techniekenboeken meer, in ieder geval niet op Quiltgebied. Wat ik wel koop zijn de boeken van Maggie Grey, ik heb heel de serie van Valerie Campbell en de boeken van Jan Beany en Jean Little John.
Op dit moment zie je z'on verschuiving (doordat je een hele ontwikkeling doormaakt) dat je bv heel dicht bij embroidery of bij andere disciplines komt. De grenzen zijn heel erg vervaagd. Ik zal proberen regelmatig een boek er uit te lichten en een toelichting er op te geven.

Geen opmerkingen: