dinsdag 16 januari 2007

ATC


Gisteravond heb ik weer nieuwe ATC’s afgemaakt. Zo langzamerhand ben ik er echt aan verslaafd. Na jarenlang steeds groot te hebben gewerkt is dit echt een welkome afwisseling.
In het begin had ik er behoorlijk veel moeite mee, hoe kreeg ik al mijn ideeën verwoord op een paar vierkante cm.
Inmiddels werk ik in series, dat werkt voor mij zelf beter.
Op die manier probeer ik ook naar mijn fabric books te kijken, ik leg de pagina’s naast elkaar, en probeer dan een geheel er van te maken.
Zodat de stijl in ieder geval hetzelfde blijft.
De laatste bladzijden zijn inmiddels ook al weer klaar, nu de afwerking nog. Net als bij Artquilts is de vraag altijd wat doe ik met de randafwerking, een originele afwerking bedenken blijft moeilijk. Ik wil niet langer met keurige randjes werken, maar zolang ik fiber blijf gebruiken moet ik iets verzinnen om te zorgen dat de fiber niet zichtbaar is. Goede raad is duur en ik heb nog steeds niet DE oplossing gevonden. Een voordeel, om de oplossing te vinden moet je blijven experimenteren!!

Geen opmerkingen: