zondag 13 april 2008

Second page


Hier is de tweede bladzijde van mijn boek, ook nummer drie is al bijna klaar maar dat lukt vandaag niet meer ben ik bang.
Ik heb nog geen enkel idee hoe het er verder uit gaat zien, wat wordt de buitenkant? Hoeveel bladzijden? Dat soort dingen maar het zal vanzelf wel goed komen. Ik vind de combinatie van papier en stof heerlijk om mee te werken. Je hebt toch weer andere mogelijkheden dan alleen met stof werken. Ik moet even de dingen op een rijtje zetten, want er moet nog het één en ander af (moet ook nog een update voor TIF maken) en mijn tijd is beperkt deze week. Op mijn werk beleven wij de eerste fusie week maandag en het zal erg druk worden, altijd weer even wennen, een nieuwe situatie. Dus ik hoop niet al te moe te zijn en ´s avonds toch nog iets te kunnen doen. Eén reactie van de week heeft mij duidelijk gemaakt dat ik misschien een aantal regels moet stellen aan mijn blog. Ik help heel erg graag mensen verder op weg en vind het ook leuk om dingen uit te leggen, maar hierbij geef ik ook mijn eigen ideeën weg. Dus regel 1 is: Je mag van alles aan me vragen en ik geef daar graag antwoord op maar wel gewoon met je eigen naam en mailadres. Anonieme vragen beantwoord ik niet. Niets is zo vervelend dan jouw ideeën terug te lezen in een workshop van iemand anders. Dit lijkt me heel redelijk?

This is the second page of my book, number three is almost done too, but I can’t manage this today, I’m afraid.
I don’t have a cluehow this is gonna look like, what is the cover? How many pages? But it will come, I like the combination of fabric and paper, you’ve got so much more possibilities to work with. I have to put some things in order, because there are so things to be finished ( I have to do an update on TIF too) and my time is limited this week. On my job this is the first week after the merger and it is gonna be a high pressure to all of us, it will take some time to get used to these new situation. So, I hope I am not to tired to work in the evening. One reaction this week did me realize that I maybe have to make some rules on my blog. I love to help people in their search for finding a way to use new material etc. I also love to explain how you can achieve some things, but I am also giving away my own ideas. So, rule number 1: you may ask me anything and I gladly answer that, but sign with your own name and mail address. I don’t answer anonymous questions. Nothing is so annoying than reading your own ideas in a workshop from someone else. This sounds fair to me?

7 opmerkingen:

sharon young zei

Hi Jacqueline
You really have progressed with the book, it's looking great, I think my favourite is the last page you've done. I love the mix of colours, text and imagery. Looking forward to seeing this one completed.
What great books you found at the flea market, the pics of the 'bathing beauties' are wonderful.
Good luck with work stuff next week :-)

Doreen G zei

I love this page Jacqueline and I agree with you about sharing your ideas some people do take advantage of other peoples ideas.

Debbi Baker zei

I love this page especially!! Hope work is Ok for you this week - new managers can be very stressful!! And your rules make perfectly good sense to me.

Unknown zei

Love this page, and can't wait to see your book finished.

Purple Missus zei

Fabulous page Jacqueline. Looking forward to seeing it complete - it will look stunning.

Janny de Roo zei

Hééél verstandig om je eigen werk te beschermen, Jacqueline. Er wordt al genoeg "gejat". Maar soms wordt het ook heel erg makkelijk gemaakt!
Het ziet er trouwens weer picobello uit!
groet, Janny

Anoniem zei

Hallo Jacqueline,
Op zoek naar een beschrijving van het maken van Fabric paper ben ik op jouw Blog terechtgekomen.
En nu zit ik al weer een hele poos te genieten van je prachtige creatieve werken!
Ik heb er ook enorme bewondering voor dat je dat allemaal naast een drukke baan doet.
Sinds ik als 54 jarige 4 dagen per week kantoorwerk doe i.p.v. 3 nachten productiewerk, heb ik 's avonds nog nauwelijks energie over.
Trouwens, met dingen maken zoals jij heb ik geen ervaring en ook het lef niet voor om eraan te beginnen.
Ik wil je wel hartelijk danken voor het gevoel van inspiratie dat het me heeft gegeven.
groetjes, Trix