dinsdag 8 april 2008

Material

A bit of inspiration, I found this in a book about enamel, I love the design and the colour.
Ken je dat, je loopt op een beurs en ziet iemand nieuw materiaal demonstreren en je denkt: dat moet ik hebben! Het gevoel dat je het echt niet meer red zonder, dit is het! Het was eigenlijk best duur maar toch, dit is je doorbraak, dit gaat het echt worden. Thuisgekomen leg je het even weg want je hebt op dat moment geen tijd om verder uit te zoeken hoe het ook al weer moest. Een half jaar later kom je het opnieuw tegen en vraagt je af wat je er ook al weer mee moest? Inmiddels heb je het al in diverse werkstukken gezien want je hebt altijd mensen die het WEL gelijk uitproberen en eigenlijk is voor jou de lol er dan weer al af. Eigenlijk zou er een soort gigantisch grote internationale ruilbeurs of zoiets moeten komen. Ik ben dus nog steeds aan het reorganiseren en dan kom je van alles tegen! Er komt maar heel weinig van werken terecht op deze manier!!!!

Do you know the feeling; you walk on a fair and someone is demonstrating this great product and you really got to get it! The feeling that you can’t do without anymore, this is it! It was a little expensive though, but this is your opportunity, this is it! When you come home, you put it away for a while because you don’t have the time to examine it further. A half year later you come across it and you wonder what you have to do with it? In the mean time you see a lot of work from people who already have used it because they had tried it right away when they got home! And for you there's no fun left. There should be a big international trade fair or something.I am still reorganizing my study, than you find all kind of stuff! I don't get much work done this way!!!

9 opmerkingen:

sharon young zei

OH....... Jacqueline!!! I know this feeling so well. I have cupboards full of this stuff and nearly always revert to the basic materials, once the thing has been tried, when found after a year, and like you say I'm not that impressed with it. A trade fair sounds a wonderful idea.

Sandra zei

Ah Jacqueline, je bent echt de enige die dat heeft ;). Hebben wij allen nooit last van. Wij ruimen gewoon niet op, dan vind je het ook niet meer terug.

Doreen G zei

I know exactly what you are talking about Jacqueline--been there -done that.

Anoniem zei

I know exactly what you mean. I am cleaning out my room too and have found several of those type of items. I am getting rid of alot of books and things I haven't used.

Laurence zei

I like your blog. I have nominated you for an award as a blog that´ brings me inspiration and makes me appreciate the blogosphere´. Now it´s your turn to do the same for 10 others who inspired you if you want.

gunnelsvensson zei

Hi Jacqueline! I´ve been awarded the Art y Pico Award ~ and would love to pass this award on to you check my blog for the info on it :) hope you dont mind !! Gunnel :-)

Purple Missus zei

You have certainly hit the nail on the head Jacqueline. I should imagine this happens to most of us.
Maybe they should have warning signs on the trade stands at the exhibitions *LOL*

Corryna zei

Die reactie van Sandra hahahahaah, geweldig! Ze heeft gelijk hoor. Gewoon niet meer opruimen :-). Wat je nieuw koopt gooi je gewoon bovenop, dat is toch het mooiste wat je hebt.

Ik durf niet eens te laten zien hoe mijn zolderkamer met materiaal er uit ziet. Ik weet gewoon niet meer hoe en waar ik het moet opruimen. Verstandig gezien moet ik nu gewoon heel veel gaan maken om alles op te krijgen, maar ik kan het gewoon niet laten om er steeds weer dingen bij te kopen. Het zal wel net zo iets zijn als het quiltvirus. Ik vrees ook dat ik er nooit meer vanaf kom. Daarbij ben ik ook erfelijk belast, want mijn moeder doet hetzelfde (zij is actief met scrapbooks)

Corryna

Sam Marshall zei

That enamel is beautiful!