zondag 13 december 2009

Melted



En zo ziet het er uit als het gesmolten is. Uiteraard heb ik weer de nodige hulp gehad:-) Ik wil hier en daar wat goud gaan toevoegen. Ik zit alleen te twijfelen hoe ik dat precies ga doen. Ik zou foil kunnen gebruiken maar ik kan er ook verf opzetten. Voor vandaag laat ik het even rusten. Mijn houten boekje ligt te drogen en ik ben bezig met een aantal cilinders voor de tentoonstelling in april. Ik moet er nog een heleboel maken dus ik doe er iedere dag eentje momenteel.

And this is how it looks when it is melted. Off course I got a lot help :-) I want to add some gold at some points. I am only doubting how I will do this, maybe I can use foil but I also can use paint. For today I let it rest. My wooden book is on my desk to dry and I am busy with the cylinders for the exhibition in April. I have to make a lot of them, so I do one every day at the moment.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Margeeth zei

Jeetje, wat is die kat gegroeid!
Las op het blog van Annette ook iets over cilinders voor een tentoonstelling, is dat dezelfde tentoonstelling?

Julie zei

I really like this surface that you have made here.