dinsdag 29 december 2009

Dreaming of a quiet Christmas :-)

Book I



Het is al met al een rare Kerst geworden en ik heb niet veel kunnen doen. Arend kwam vroeg thuis omdat ze een fout in zijn rooster hadden gemaakt, die moest toch niet de hele tijd werken en zoonlief met zijn vriendin kwamen ineens toch nog onverwachts langs tweede kerstdag. Zodoende kwam er van werken niet zo heel veel…..en ik had me er zo op verheugd. Ik heb nog twee houten boekjes waar ik mee bezig ben. Het groene boekje heb ik weer al een keer overgeschilderd, maar dat is het nog niet helemaal. Hoeveel lagen verf moet ik er nog op zetten???? Misschien moet ik het een poosje weg leggen en gewoon aan een fabric book verder gaan.

It was a really strange Christmas after all, I couldn’t work much. Arend came home early; they made a mistake in his roster so he didn’t have to work all Christmas, than my son and his girlfriend came by very unexpected. So I didn’t had time to work….and I was so pleased I had the time just for myself….I am still working on two wooden books. I repainted the green book, but I am still not satisfied. How many layers of paint do I have to add???? Maybe I have to put it away for a while and just work on another fabric book.

2 opmerkingen:

LOVE STITCHING RED zei

Hi Jacqueline, there is no nicer way to spend the Christmas holidays than with your family, so glad it worked out for you. Perhaps a little break away from the work will inspire you to make the right choice with your books

Love and blessings for 2010
Carolyn x

Margeeth zei

Het groene boekje is anders dan wat jij 'normaal' maakt. Ik denk toch dat het dat groen is, als het groen aquablauw was geweest dan was het al meer 'jou'. Wegleggen is nooit een slecht idee, maar dan niet uit het zicht, maar gewoon ergens waar je het elke dag wel een keer ziet zonder er echt naar te hoeven kijken. Als ik dat met iets doe waar ik even niets mee kan, dan gaat er op een bepaald moment altijd wel een lampje branden wat ik er mee wil.