donderdag 21 mei 2009

Paint




Het uitzoeken van de foto's is nog niet klaar maar ik ben het nu al beu. Vandaag niet zo heel veel kunnen doen vanwege de keuken. Twee bladzijden uit mijn schetsbook afgemaakt. En nog een bladzijde in mijn India boek afgemaakt. (zie post hieronder) Eerst wilde ik van deze werkjes kaarten maken maar ze waren naast elkaar veel mooier dus heb ik besloten ze aan mijn India book toe te voegen. Nog slechts vier bladzijden, ik wil het eigenlijk af hebben voor dat we met vakantie gaan....en dat duurt niet zo lang meer, maar dat is voor later. Vanavond moet ik eerst op bezoek bij mijn nieuwe huisgenoten, dat houden jullie ook nog te goed ha, ha...

I am not even finished with organizing the pictures but I am allready tired of it. Today I couldn't do much because of the kitchen. Finished two pages of my sketchbook though. And a page from my India book. (look at the previous post) First I wanted to make post cards from this but the looked so nice together so I decided to added them to my India book. Just four more pages, I want to finish this before we go on holiday....and that doesn't take long anymore, tell you all about it later. Tonight I have to go visit my new housemates, but that is a story you also here another time ha, ha...
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: