donderdag 14 mei 2009

Embellisher





Vandaag de embellisher maar weer eens uit de kast gehaald. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem veel te weinig gebruik. Als materiaal heb ik organza's gebruikt in combinatie met mijn hittepistool en foil. Er er zit alweer groen in??? Toch beinvloed misschien?

Today I took my embellisher out of the closet. I have to be honest: I am not using it very often. The material is organza which I combined with foil and I used my heat gun on it also. And look: green again???? Maybe I am influenced???
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

De laatste vind ik ondanks het groen toch erg mooi hoor !

FARBTUPFER zei

Schönes Ergebnis,
liebe Grüße
Waltraud

Corryna zei

Mooi werk weer! Wat ik steeds meer vind, is dat er geen verkeerde kleuren zijn. Het is eerder dat kleuren verkeerd toegepast worden. Met de Dutch Bag Ladies kunnen we niet kiezen, dan moeten we het doen met wat we krijgen. Ik merk dat ik daar van groei en creatiever ga nadenken over de mogelijkheden van kleuren. Ook over het verdoezelen van kleuren overigens :-).