vrijdag 5 september 2008

Introduction days

Vandaag naar de open dag van Zijdelings geweest met Laura en Annette. We hebben een workshop IDYE gevolgd van Gil de Vloo. Het resultaat moet nog even op zich laten wachten want het moet eerst nog drogen. Hoewel het heel verleidelijk was heb ik toch niet zo heel veel uitgegeven, ik heb mezelf alleen een meltingpot aangeschaft voor embossingpoeders. Daar had ik al enige tijd mijn zinnen op gezet maar kon hem tot nu toe bijna nergens vinden. Nog iets om mee te experimenteren de komende tijd. Arend vertrekt vanavond voor een week naar de Pyreneeën om te fietsen, dus ik heb een hele week vol experimenteren voor mezelf. Ik zal proberen er zoveel mogelijk gebruik van te maken, misschien moet ik het eten en slapen maar overslaan :-) Morgen ga ik met mijn zus en Evi naar een country fair, dus die dag valt al af…

Today I went to the introductie days from Zijdelings with Laura and Annette. We did a workshop IDYE by Gil de Vloo. The result has to wait till it’s dry. Although it was very tempting I didn’t spend that much, I only bought a melting pot for UTEE. I set my mind on that for a long time but couldn’t find it till now. Another thing to experiment with the coming days. Arend is leaving for the Pyrenees tonight, he is going to cycle with a group for a whole week. His recovery is going really fast, so I have a whole week for experimenting. I shall try to use this time as much as possible, maybe I have to skip eating and sleeping :-) Tomorrow I am going with my sister and Evi to a country fair, so it is minus that day….

Geen opmerkingen: