maandag 28 juli 2008

Mijn mini journal is af, het is geen kunstwerk op zich. Ik ben er aan begonnen na het zien van de Suzi Blu filmpjes op you-tube. De bedoeling was om iedere dag een bladzijde te maken. Dit maakt de druk vrij hoog wat heel erg goed is voor je creativiteit. Je moet het loslaten omdat je niets kunt plannen, het gewoon laten gebeuren. Dat kan heel anders uitpakken dan je denkt, maar dat prikkelt je creativiteit juist heel erg. Het is wel zo dat ik nu dus aan een nieuw journal ga beginnen en dit keer iets rustiger en meer overdacht. Ik blijf nog wel af en toe bladzijden maken in mijn grote schetsboek, gewoon omdat ik het zo leuk vind…

My mini journal is ready; it isn’t a piece of art on its own. I started this after seeing the Suzi Blu videos on you-tube. The purpose was to make a page everyday. This makes the pressure very hard but it is good for you’re creativity. You have to let it go, because you can’t plan it, just let it happen. Things could turn out quit different that way, but it teases your creativity very much. I am gonna make another now and this time in a slower tempo and more designed. I‘ll have to think it threw carefully. I am gonna make more of these pages now and then in my large sketchbook, because I like it very much….

Geen opmerkingen: