donderdag 24 juli 2008

Het mini journal en het houten boek lopen nu een beetje langs elkaar heen. Gisteren ben ik bezig geweest met Pearl ex op het houten boekje. Ik heb er eigenlijk al spijt van want ik vind de kleur niet echt erbij passen. Eerst wilde ik er al overheen verven maar misschien moet ik het toch even laten liggen. Ik kan moeilijk alle bladzijden alleen in Terra maken dus misschien is een complentaire kleur wel mooi. Morgen met mijn zus naar de rommelmarkt, ik bof dat ze altijd met me mee wil :-) ha, ha…Niet echt hoor, mijn zus is ook heel creatief. Zij draait 2Bees al een heel jaar in haar eentje, voor mij was het niet meer te combineren, en dat gaat erg goed. Zij is ook altijd op zoek naar spullen die zij kan restaureren en decoreren dus ze vind het helemaal niet erg om met me mee te gaan. Het zit vast in onze DNA want ook Evi vindt het heerlijk om met ons mee te gaan. Aangezien ze morgen ook nog goed weer afgeven kan onze dag bij voorbaat al niet meer stuk. Mijn “vondsten” krijgen jullie morgen te zien.

The mini journal and the wooden book are going next toe ach other. Yesterday I experimented with Pearl ex on one of the wooden pages. I regret it actually because I don’t think the colour fits in this book. First I wanted to paint it over but maybe I have to wait for a while. I can hardly make every page in Terra, so maybe a complementary colour is better. Tomorrow I will go to another flea market with my sister, I am very lucky that she goes with me every time :-) ha, ha…Not really, my sister is very creative too. She runs 2Bees on her own for almost a year now, which goes very well. She is always searching for furniture etc. to recycle and to decorate, so she doesn’t mind at all. It is probably in our DNA because Evi loves to go with us too. Tomorrow the weather ill be great too, so it is gonna be a lovely day! I show you my findings tomorrow!

Geen opmerkingen: