woensdag 31 augustus 2011

Spine





This post I wrote last week and I was sure I posted it.............but I didn't. That is why you didn't hear from me all week. I shall try to make it up to you this week and do a lot of posting :-)
Het was makkelijk gezegd even twee ruggetjes maken! Dat kost toch wel even wat inspiratie en experimenteren tot een resultaat waar ik uiteindelijk tevreden over kan zijn. Ik heb er 1 af gekregen. Het is gemaakt van gestikte “copper curls”
Voor het andere ruggetje heb ik wel drie verschillende idee├źn die ik toch eerst zal uit moeten proberen.

It was easier sad than done making two spines at one night! It took a lot of inspiration and experiments to get to a result that I like. I finished one. The spine is made of stitched “copper curls”
For the other spine I have several ideas that I have to try out first.

1 opmerking:

Christina Fokkema zei

Iedere keer zit ik vol verbazing de foto's te vergroten en te bewonderen, want jij gebruikt zulk mooie technieken.