maandag 29 augustus 2011

Exhibition

The floor!





Gisteren naar de open dagen van Trapsuutjies geweest, het was erg gezellig en de tentoonstelling zag er zeer geslaagd uit. Mooie ruimte en wat een mooie vloer! Vandaag weer voor het eerst gaan werken, moet weer even een balans vinden tussen werk en textiel werk:-) Ik ben een beetje mijn discipline kwijt geloof ik. Vanavond ga ik eerst maar eens aan de ruggetjes beginnen van de twee boekjes, dat is niet meer zo heel veel werk en volgens mij moet ik alweer mijn werkkamer opruimen:-) Dat heb je in zo’n kleine ruimte, je blijft opruimen…

Yesterday I went to the presentation of a new season of Trapsuutjies, it was very pleasant and the exhibition looked really good. A nice place to exhibit and a great floor! Today I went back to work again, I have to find a balance between work and textile work again:-) I some how lost my discipline I guess. Tonight I start on the rugs of the two wooden books, not so many work anymore and I think I need to clean up my workspace again:-) That is the curse of a small study, you keep organizing...........

2 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Joh...wees blij, je zou anders omkomen in de zooi...! Leuke werkjes liet je zien !!

sharon young zei

great exhibition space, amazing floor