dinsdag 9 augustus 2011

I am still here

Hele week niets van mij gehoord, ik ben een weekend naar mijn vader geweest in Frankrijk en morgen vertrek ik alweer naar Birmingham dus deze week wordt het weer niet veel, maar daarna heb ik twee weken vakantie en ga lekker aan de slag!!! Ik hoop een aantal van jullie in Birmingham te ontmoeten!!

You didn't here from me all week, I went to my father in France for the weekend and tomorrow I am leaving to Birmingham so this week it is also not much with my post, but after that I have a two weeks holiday and I am going to work on my textile all day!!! I hope I'll meet a lot of you in Birmingham!!

4 opmerkingen:

marjolijn zei

Dat zou leuk zijn Jacqueline, want ik ga morgen ook naar Birmingham. Als ik je herken zal ik je aanspreken.
In ieder geval veel plezier.
gr. Marjolijn

Janny de Roo zei

Veel plezier in Birmingham Jacqueline..!

Pat zei

Maybe we will bump into each other.I am going on Thursday.

smarcoux zei

see you in birmingham :)