maandag 5 juli 2010




Vandaag weer gaan werken, ik hoop dat er nu weer een beetje meer ritme in komt want zo slecht met bloggen ben ik nog nooit geweest. Vanavond komt er van werken in ieder geval niet veel meer, ik ben zojuist klaar met een enorme strijk. Behoorlijk afzien in die warmte en ga nu nog even lekker achter over geleund met de laptop op de bank zitten. Ik heb mezelf een aantal video downloads van Quilting Arts aangeschaft en het E-magazine. Ik kwam nog wat detail foto's tegen van een van mijn laatste werken die ik eigenlijk vergeten was te laten zien na de tentoonstelling.......Ik heb niet eens een foto van het gehele werk zoals het uiteindelijk is geworden kwam ik achter maar daar is het nu al te schemerig voor.
Today I went back to work, I'll that there will be more structure in my work now because as bad as I am with blogging at the moment I never been. Tonight I ain't going to do no more though. I just finished a large basket with iron work. That was really too hot, so I am gonna relax now with my laptop on the couch. I bought myself some video downloads from Quilting Arts and the new E-magazin. I came across some detail pictures of one of my latest pieces, completely forgotten to show you after the show.....I don't even have a pictures of the whole piece I noticed, but it is now to dusky to take a picture.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Jacqueline,

Dit ziet er schitterend uit, maar mag ik vragen wat het precies is?
Ik volg je al een hele tijd en ben steeds verrast door alle mooie dingen die je maakt.

Groet, Ineke

Anoniem zei

Hoi jacqueline,
IK wil ten eerste zeggen dat ik je werk erg mooi vind en prachtig van kleur.Ik ben zelf aan het vilten en wilde je om advies vragen. Welke punchmachine mooi en goed werkt.Ik wil zowel grof en fijn werken.Zou jij me kunnen adviseren?

Vriendelijke groetjes Astrid