vrijdag 9 juli 2010

Bags







Vandaag bij Annette geweest, we hebben ondanks de warmte het toch voor elkaar gekregen om onze nieuwe tassenlijn af te krijgen. Ze worden vanaf a.s. zondag verkocht bij Jardin des Arts in Roosendaal. Ze zijn gemaakt van chinees-achtige brokaatstofjes in hele frisse kleurtjes tegen een heel aantrekkelijke prijs. Morgen ben ik aanwezig in Schermerhorn tijdens onze TeXui tentoonstelling. Ik hoop jullie allemaal te zien.
Although it was really hot, Annette and I managed to finish our new bag project. There will be sold during the event Jardin des Arts.

5 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Sorry, prachtige tasjes !

Janny de Roo zei

Oeps ik sta morgen met mijn mannetje op een Kunstmarkt, "Montmartre" geheten in Sellingen (Z-O-Groningen). We wonen echt TE ver uit elkaar ben ik bang voor !

Corryna zei

Dat zijn leuke fleurige tasjes. Veel succes met de verkoop. Dat moet lukken!

Julie zei

Lovely bags Jacqueline, I'm sure they'll sell well.

Samantha Marshall zei

Love your bags!!!