donderdag 8 juli 2010

Organizing, the computer this time....

This picture is from an embroidery work that I have embroidered too much, it is become to bubble
Gisteravond van 8 tot 11 bezig geweest mijn pc te schonen en nog steeds niet klaar. Ik was eigenlijk van plan mijn website bij te werken maar daar ben ik niet eens aan toe gekomen. Af en toe sla ik veel te veel op, vooral foto’s, daar kan ik niets van weggooien. Ik ben gisteren eerst al mijn links maar eens gaan schonen, dat heeft dus alleen al drie uur geduurd. Nu moet ik nog al mijn documenten en foto’s op de externe harde schijf gaan zetten. Dat is de ellende als je te lang wacht wordt het veel te veel. Vandaag of morgen crasht de pc want dat is niet meer een van de nieuwste en dan ben ik alles kwijt. Dus eigenlijk had ik dat al lang moeten doen, ik blijf het echter uitstellen omdat het zoveel werk is.

Yesterday I was busy from 8 till 11 to organize my computer and I am still not ready. I had the purpose to put some new material on my website, but the organizing took too much time. Sometimes I save too much on my computer, especially pictures, I can’t throw them away. I started with organizing my links, only that took 3 hours time. Now I have to put all my documents and pictures on an extern hard disk. That is the problem if you wait too long it becomes too much. One off these days my computer will crash because he is that old and I loose all my documents and pictures. That would be a disaster. So actually I should have done this a long time ago, I keep delaying it because it is so much work

2 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Hallo Jacqueline, weet je wel dat wanneer je je foto's onder data zet, deze lang zoveel ruimte niet innemen op de pc...? Is een tip van mijn zoon (hij is ICT-er). Maar misschien heb je dit al lang gedaan. Ik kan ook moeilijk foto's weggooien. Af en toe ruim ik iets op, wat ik dan vervolgens weer nodig ben.

sharon young zei

I did the same to one of mine, and then decided I liked the distortion!
Love the bags, good luck with your next event.