maandag 5 oktober 2009

Lost







Loop ik al een hele avond te zoeken naar een stuk achtergrond dat ik gemaakt heb voor boek nummer twee. Gisteren had ik het nog, vandaag nergens te vinden. Ik verdenk mijn twee kleinen helpers er van! Uiteindelijk heb ik het zoeken maar op gegeven, het zal weer wel terecht komen, zonde van mijn tijd... Toen maar bezig geweest alle andere materialen bij elkaar te zoeken maar iedere keer verander ik van mening en wil ik weer een andere richting op, ik zou op dit moment wel aan tien verschillende boeken kunnen werken zoveel stijlen heb ik bij elkaar gezocht. Dit soort dingen heb ik nou altijd als ik de tijd er niet voor heb en eigenlijk andere dingen moet doen, het barst in mijn hoofd van de ideeen en wanneer ik eindelijk de tijd heb ben ik zo moe dat ik nog niet veel doe. (niet helemaal waar hoor) In de tussentijd ligt er nog van alles te drogen.......Vandaag weer voor het eerst gewerkt en morgen weer direct overwerken dus ik moest het er vanavond nog even van nemen....

This whole evening I am searching for a piece of background I made for fabric book two. Yesterday it was on my desk, today it seems lost. I suspect my little helpers from this lost! Finally I gave up searching, it is such a waist of time...after that I started searching for other material I want to use for the book but I keep changing my opinion and direction, I could work on at least ten books at the moment, so many styles I brought together. This kind of things always happens when I don´t have the time for new ideas and I should be working on other things, my head is so full of ideas, when I finally find the time, I am to tired to work on them. (not completely true) In the mean while tere is some stuff drying... Today I went to work again and tomorrow I have to work late again, so tonight I have to enjoy...

1 opmerking:

LOVE STITCHING RED zei

Ik hoop dat u het vinden. Als je een gedachte in je hoofd, niets anders werkt echt werkt het? Good luck, is het mooi zijn!

I hope you find it. When you get a thought in your head, nothing else really works does it? Good luck, it is looking beautiful!

Carolyn