dinsdag 27 oktober 2009

Little work







Op het moment ben ik weer volop aan het leren voor mijn volgende examen. Dat betekend dat er hier en daar wat creatieve tijd ingeleverd moet worden. Ik probeer er een goede balans in te vinden maar dat kost even tijd. Vorige week ben ik bezig geweest met wat klein werk. Ik wilde ze vanavond op Etsy zetten maar er komt net een spoedberichtje binnen, dus moet even op gaan schieten en dit moet tot later wachten...

At the moment I am studying for the next exam. This means that I have to invest some precious creative time. I am trying to find a good balance between the two but this takes some time. Last week I worked on some small works. I want to list them on Etsy tonight but something came up and I have to hurry...

3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Ik zie dat jij die prachtige garens van nu ook heel goed kunt gebruiken..! Mooi werk !

Corryna zei

Jij bent echt een structuur expert Jacqueline. En ik ben weg van je kleurgebruik. Mooi! Wat jammer dat je weer 'eigen' tijd moet inleveren voor de baas. Krijg je die tijd op een later moment weer terug?

Ik heb ook nog een vraag. Een week of twee geleden heb ik bij de Xenos van die Halloween stof gekocht, wat lijkt op mul. Weet je nog dat jij het daar vorig jaar over had? Nu dacht ik dat het katoen was en ik het dus zo kon verven, maar dat is het dus niet. Weet jij nog hoe jij jouw Halloween mul hebt gekleurd?

Groetjes,
Corryna

sharon young zei

good luck with your exam, it's very hard juggling your time, but you managed to make these lovely small pieces, and that's very important.