dinsdag 17 februari 2009

Fabrics

Trees








Hier zijn de stoffen die ik gemaakt hebben in Rijswijk. Ze zijn gemaakt door middel van zeefdruk, monoprint en uit de vrije hand. Voor mijn doen ben ik met één stof nogal beeldend bezig geweest.
Op de één of andere manier werden het bomen en toen ben ik daar ook op doorgegaan. Nogal verrassend als je altijd abstract werkt.

Here are the fabrics that I made in Rijswijk. They are made by screen print, monoprint and by hand.
Unlike me, on one fabric I made a very realistic print. One way or another it turned out looking like trees, so I developed them further. It was quite surprising because I normally work abstract.

6 opmerkingen:

Corryna zei

Wat een mooie stoffen heb je gemaakt. Dit jaar ben ik niet naar Rijswijk geweest. Wel ga ik naar Zwolle.
Hoe gaat het nu met je?

sharon young zei

Fantastic !!!!!!!
I love what you've done here, Jacqueline it's right up my street, they're all superb but my favourites are pics 4 & 7.

Shirley Anne Sherris zei

Some gorgeous colours and patterns. The trees are abstractyish!!
Cheers

Janny de Roo zei

Inderdaad Jacqueline, ik zie er ook bomen in. Leuk hoor!

Viola zei

Auch total klasse!

Anoniem zei

The trees are my favorite! You have a wonderful and creative blog and I have added it to my lists so that I can come back.