zaterdag 14 juni 2008

Shopping




Vandaag heb ik de hele dag met mijn zus en Evi doorgebracht omdat we elkaar vanwege de vakantie een poosje niet gezien hadden. Vanmorgen zijn we naar de rommelmarkt geweest en vanmiddag gewoon shoppen. Ik had een hele goede dag vandaag want ik heb aardig wat materiaal op de kop getikt. Mooi gouden kant, een heleboel kantoorspullen (ik ben gek op kantoorspullen, op de een of andere manier heb ik nooit genoeg) en ook van allerlei soorten verf. We kwamen ook langs een dumpzaak waar ze voor de helft van de prijs crackelee medium verkochten. Nooit gebruikt maar toevallig vandaag een workshop op you-tube er mee gezien:-) Ik ben heel benieuwd hoe het werkt.....wordt vervolgd....

Today I spend the day with my sister and Evi, both haven't seen much lately because of the holidays. This moning we went to a flea market and this afternoon we did some shopping. I had a very good day, because I find a lot of material. Beautiful golden lace, a lot of office stuff (I love office supplies, I never seem to get enough of it) and a lot of paint. We also came across a dump store where they sold crackelee medium for half the price. I never used it but I saw a workshop on you-tube with it :-) I am very curious how this medium works....to be continued....
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Unknown zei

ooh lovely lace, what a great shopping spree:)

Julie zei

Gorgeous lace Jacqueline :o)

Corryna zei

crackelee medium is leuk hoor. Ik denk dat jij er zeker leuke dingen mee kunt. En gebruik je wel eens patina? Dat is ook van dat fijne spul. Crakelee werd eerder veel gebruikt om lijstjes e.d. een oud uiterlijk te geven. Ik heb het ooit gekocht toen ik beeldjes schilderde. En de patina heb ik gebruikt toen ik poppen maakte van klei. Dat doet me er aan herinneren dat ik wel eens een foto van die pop op mijn blog kan zetten. Zal ik nog wel eens een keer doen.
Ik ben benieuwd wat jij weer voor mooie dingen gaat maken hiermee. Komt vast voor de bakker!
Corryna

Janny de Roo zei

Ben zeer benieuwd wat hier weer uit gaat komen, blijf je volgen hoor. Zelf "durf"ik dat soort van acties niet zo zeer, moet het eerst een keertje hebben gezien. Succes!!
groetjes, Janny

Jo Wholohan zei

lovely lace, your art is beautiful!!