maandag 31 mei 2010

Leaves

onion
red leaves

We zijn een paar dagen met Tessa naar de Ardennen geweest als afsluiting van mijn vakantie. Ik was van plan om wat werk mee te nemen wat ik met de hand kon doen maar er is niets van gekomen. Ik heb alleen heel erg veel gelezen in de zon…..Morgen zou ik eigenlijk die bladeren pakketjes open mogen maken maar die ene dag zal toch geen verschil uitmaken? LOL….dus toch stiekem maar opengemaakt….dit is het resultaat….lijkt niets op het boek, ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan. Ga het nog een keer goed lezen. De uienschillen zien er beter uit dan het rode blad, misschien volgende keer toch groen blad nemen? Ik laat het niet hierbij, dit maakt me juist nog nieuwsgieriger, hoe krijg ik dat resultaat????



We went away to the Ardennen (Belgium) with Tessa for a couple of days as a closing from my holiday. I planned to take some hand work with me but I didn’t do anything. I did a lot of reading though, outside in the sun…I could open the packages with the leaves tomorrow but this one day earlier couldn’t hurt, does it? LOL…..so I opened it today….this is the result...it doesn't look at anything from the book, I wonder what I did wrong. I am going to reag it one more time. The onions look better than the red leave, maybe I have to take a green leave, next time. I don't quit, this makes me more curious how to get this result.....

Geen opmerkingen: